برگزیده ها
1402/7/4 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان خبر داد:
راه اندازی سامانه تلفنی 4 رقمی 3799

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، خانم دکتر معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با اعلام این خبر افزود:به منظور تکریم ارباب رجوع و سهولت برقراری تماس تلفنی دانشجویان و مراجعین دانشگاه با ستاد استان و مرکز کرمان، سامانه تلفنی 4 رقمی 3799 راه اندازی شده و دانشجویان می توانند با شماره گیری عدد فوق به همراه کد شهر کرمان(034) و سپس شماره گیری داخلی مورد نظر به سهولت با همکاران دانشگاه تماس تلفنی برقرار نمایند.

ایشان ادامه داد، دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه پیام نوراستان به آدرس: Kerman.pnu.ac.ir در بخش تماس با ما، از تلفن های داخلی همکاران اطلاع حاصل نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: جهت راهنمایی بیشتر دانشجویان، اپراتور نیز در نظر گرفته شده که دانشجویان می توانند پاسخ سئوالات خود را از ایشان دریافت نموده و یا از طریق اپراتور به داخلی مورد نظر متصل شوند.

لازم به ذکراست، امکان برقراری تماس از طریق تلفن های ثابت در سایر استانها، صرفا با شماره تلفن های 03433353603 و 03433353696 امکان پذیر است و در استان کرمان و یا بوسیله تلفن همراه در سراسر کشور امکان برقراری ارتباط با دانشگاه از طریق شماره گیری 0343799 وجود دارد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر